11/9

Heyhey på er!
Hoppas ni haft en trevlig dag, trotts den storm och regn som hällde över oss tidigare idag.
 
Jag har varit på praktiken från 07:30-15:30 och jobbat konstant. Har fått mycket beröm att jag jobbar flitigt, effektivt och att de jag gör blir bra. Så de är ju alltid något possitivt! :)
Innan ja började jobba så besiktade jag Wässlan, då han haft problem med knäna länge.
Men de såg fina ut, inget varm eller något han kände.
Så de är alltid bra, min lilla fina pärla! :)
Idag har ja inte gjort direkt jättemycket intressant på praktiken. De var samma gamla vanliga, packa höpåsar till häst o ponny, mocka boxar x 2, mocka hagarr x 2, smörjt och fixat sadlar och träns, slängt in o ut hästar osv. Dvs de vanliga, inget direkt intressant ;)
Fick iallafall sluta 30 min tidigare, wiie!
 
Nu ikväll ska jag fixa min tårtfyllning och en kaka som jag ska ha med till praktiken imån.
För kan ni tänka er, imån fyller lilla jag 19 år!
Gosh va gammal jag blir.. haha.
Tycker egentligen inte om att fylla år, men de löser sig nog ;)
 
Nu ska ja ska se klart på mumin, o sen baka.
Puss! ♥
 

Tjock ponnie ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback