12-13/9

Heyhey på er!
Hoppas ni haft två fina dagar!
 
Igår hann jag inte uppdatera något, så tog en såndär endagspaus!
Min dag började med praktik, där Toffe gick genom tråden när vi skulle gå in o Neon drog halvt ner mig i leran. Så ingen toppendag på praktiken för min del iallafall.
På kvällen kom Emma & Lisa över, för tårtkalas och lite prat.
Fyllde ju 19 igår, fast i sinnet är jag fortfarande 16 år och gaaalen!
 
De var riktigt segt att gå upp imorse.
Känner mig stel och lite öm i kroppen efter mycket arbete denna veckan som jag inte alls är van vid. Men jag tycker om den känslan, för då vet man att man har varit duktig o gjort arbete!
Och denhär dagen kan ju ta sig, hästarna hade tråkigt i hagen, märkte att de inte var någon ström på i hagen och gick igenom tråden minst 2 gånger. Eller ja, dom jagade in varandra i tråden. Så de var ju väldigt roligt att dom ska börja jaga varandra när vi står där o ska ta in alla.
Sen hade ponnyna lite små ryck o tjurade åt varandra, men de var inte så allvarligt.
 
Imån är de fredag, och jag ska hem till pappa o fira födelsedag där med god mat, tårta och lite presenter. Ska oxå försöka klämma in en träff med roomi's Emma oxå, ta en fika eller något när jag ändå är i Göteborg.
 
Hoppas ni får en trevlig kväll, nu ska jag snutta på mörk choklad o se på mumin.
Puss!
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback