1/9

Heysan hoppsan!
 
Åh vad jag älskar helg, bara dra på sig myskläderna o mysa runt i lägenheten, lägga sig i sängen o bara slappa.. ÖNSKAR ATT DE KUNDE VARA SÅ DENNA HELG!
Men sån tur kan man ju inte få ha, nejdå.
 
För i inprincip hela dan har ja pluggat, o pluggat o pluggat.
De är inte direkt de roligaste man kan göra en ledig dag som denna, men måste man så måste man!
Jag är halvt klart med Entreprenörskaps-arbetet, eller jag tycker att jag är klar, får se vad lärarn tycker.
Sen har ja kommit hälften på Energi-brevet och läst ut svenska-boken, så ska börja med att skriva reportage (eller vad vi nu skulle skriva).
Och allt detta ska helst vara klart idag, eller iallafall nästan, så jag slipper stress-skriva efter praktiken.
Men för att se de possitiva nu, så har jag faktist myskläderna och min poncho på mig.
Så lite mysigt har jag iallafall!
 
Så nu resten av dagen/kvällen ska jag sitta framför datan och skriva allt detta.
Får se om jag kanske hinner över en snabbis till grannen för lite Lördagsmys, men som de ser ut just nu så blir de inget av de. Suck.
Imån har jag en fullspäckad dag, lite halvt.
Drar in till stan med bästis en stund, tar en fika, kollar runt i affärer o bara pratar. För de är precis vad jag behöver just nu. Prata med hon som förstår mig bäst.
Och så ska jag köpa lite frukt till veckan, ringa min padro (som för tillfället är i norge.. avundsjuk!) och så packa den lilla strömmaväskan för en veckas jävelskap!

Hoppas ni får en mysig o skön lördagskväll med lördagsmys.
Puss! ♥


 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback