21/9

Heyhey på er!
Och detta eviga regnande.. är de någon ond cirkel vi har hamnat i nu, där de bara regnar hela tiden..?
Hästarna vill ju gå in lika fort, o fryser när de ska regna så mycket.
Lilla Sunshine stod o darrade när vi kom in med henne, stackars lilla ponny :(
Men som tur så satt vi på henne ett varmt o mysigt fleecetäcke, så hon blev nöjd o varm!
Trotts att de har regnat har de varit yttligare en toppendag på praktiken med härliga skratt! :)
Trivs verkligen på praktiken, blir alltid lika glad när jag kommer dit och vår morgonmysa med min fina Wässla. ♥

Stannade kvar lite längre idag, kollade när min gamla ridlärare hade lektion för en privathäst-tjej, riktigt söta ekipage!
Så kom hem vid halv 5 tiden, tog en dusch o har nyss käkat en go middag med mamma.
Nu ikväll ska ja ev gå över en stund till grannen Lisa för en prat o myskväll.
Dock blir de inte länge då jag ska iväg till Almina i Frillesås tidigt imån, o hälsa på henne fina lilla fölis! :D
Och min man, Misse-katt!
Så ni kan räkna med några bilder iallafall på alla hennes djur. ;)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback