22/9

Go'dag på er!
Hoppas ni haft en mysig lördag, och fortfarande har en bra lördagkväll.
 
Idag har jag ju tagit mig till ett annat län, nämligen till Halland och Frillesås där min lilla fina Almina bor. De tog iof ca 2,5 timme dit och hem, så ja har åkt buss och tåg i vääldigt många timmar. Men de var de värt, helt klart!
Har ju fått sett Almina's lilla fölis, som hennes sto helt spontant tryckte ut förra helgen. Och han är så fin, så liten o skör ♥
Vi grimtränade honom nu för första gången o gick en liten bit med honom och mamma Prillan, de gick riktigt bra för att vara första gången i grimma, han fick mycket beröm och när han kom in i boxen igen sov han i någon timme, totalt slut. haha de är jobbigt att vara liten ;)
 
Lilla Philgrim ♥ (som jag har döpt honom till ;))
 
Sen har jag ju oxå myst med min favoritkatt i hela världen, världens finaste Misse ♥ som låg och tränade upp kolhydraterna i soffan ;)
Och så har ja ju självklart myst med hennes andra djur, och hundar.
Så här får ni lite bilder från dagen!
 
 
Misse ♥
 
 
 
 
 
Imorgon är tanken att jag ska upp till PRK och fota när bästis plus folk hoppar Clear round-hoppning på en ridskolehäst. Så om de inte spöregnar, så är de som ska göras!
Jag ska oxå ner till allum o handla lite inför veckan, så jag tar nog en promenix ner från PRK till Allum sen, så får jag lite motion på köpet ;)
 
Ikväll så gör jag inte mycket, är ganska trött så ska nog försöka lägga mig tidigt, eller tidigare iallafall ;)
Ni får ha en fortsatt mysig kväll så kanske jag lägger upp ett till inlägg senare,
Puss! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback