30/9

Godag på er!
Min kväll blev ganska lyckad trotts allt.
Såg filmen The lucky one, riktigt riktigt bra film!
Så humöret gick upp efter den filmen, vilket var bra!
 
Imorse tog ja en lång sovmorgon o gick upp till 11, vid 11:30 drog ja till Hööks i Kållered o köpte ridstövlar, så nu äger jag äntligen ett par ridstövlar som passar!
Kom hem nu vid 13 tiden, käkade lite lunch och ska snart dra igång med packningen.
Allt ska vara packat o klart, så ja imån bara kan gå in en snabbis o hämta resten av väskorna nu när pappi ska köra mig, då är de lika bra att ta allt på en gång!
så tänkte dra in till Göteborg vid 16 tiden, sen så kommer dom andra hem allt efter som.
 
Nu måste jag packa vidare o spraya mina stövlar en gång till,
Vi hörs nog imorgon, då de är skolfoto o allt.. hur de nu kmr sluta!
 
Puss! ♥
 
bjuder lite på mig själv!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback