4/9

Go'middag!
Har slutat för dagen, så nu blir de ett inlägg!
 
Igår hade jag inte en sån hemsk grupp som ja trodde att de var.
Faktist tvärt om, vi hade ganska roligt tillsammans!

Sen på kvällen var ja för de mesta delen i storgården, två nya hade flyttat in i Storgården så de var lite välkomnande och pratande med dom!
Och dom andra såklart, och nu förstår man hur mycket man saknar ettan och hur roligt vi hade..
Nä nu ska vi inte tänka på de negativa utan de possitiva!
Snart är de dax för praktik, love life!
 
Idag har jag haft två dubbelpass av Naturkunskap och Djurens biologi och en Historia-lektion. Riktigt segt vissa stunder, men jag klarade av de!
Ikväll så får vi se vad som händer, måste iallafall plugga en stund o få klart entreprenörskap och börja på svenskan. De är inte de roligaste men måste man så måste man!

Hoppas ni får en mysig kväll iallafall, puss! ♥
 

Jag & Bästis från söndags!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback