5/9

Go'middag!
 
Igår hade jag en väldigt blandad kväll.
Lite tårar, lite skratt o sen två filmkvällar med dom bästaste.
 
Vid 19-tiden så såg jag Jägarna med Almina, Emma, Björn och Hanna, hemsk men ändå riktigt bra!
Lite skoj o bus, lite tårar innan vi gick till Storgården där Albin och Joel såg Beck - Monstret. Såg halva den innan vi alla låg halvt och sov, haha!

Nu imorse har jag haft två Entreprenörskapslektioner och en Mattelektion, sega lektioner då ja inte förstår någonting av något på Matte B:n. Så en extra lärare till mig som sitter bredvid mig varje lektion o förklarar allt skulle sitta fint just nu!
För som de känns just nu, så kommer jag inte klara av Nationella nu till Jul.
O då är all detta slit helt åt helvete.
Så om någon känner en bra mattelärare som kan ta privatlektioner med mig, så är den människan välkommen!
Strax ska jag dra ner till stallet och rida lektion för Ulle, markarbete står på schemat och jag fasar att de är hoppning oxå. Vilket jag inte alls känner någon lust till alls.
Så de får vi hoppas att de inte blir!
Ska iallafall ha fina Tjocken, så han känner man iallafall sig trygg på.
 
Ikväll ska vi fortsätta med vår fillmkväll med Jägarna 2 och Beck-filmerna.
Och så ska vi fira Björne som fyllde år igår!
Och på tala om de, så fyller ju faktist jag år om EXAKT en vecka.
WIHOO!
Puss! ♥
 

Pussbild på mig & fina Hädda!
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback