6/9

Go'morgon på er!
Eller tja, för er som varit uppe sen 7 kanske de inte är, men för mig är de så iaf ;))
 
Hade en väldigt blandad kväll igår, kände mig väldigt nere av alla dessa tankar o vikt, mat osv när vi skulle fota igår i hästhagen. Jag stod för de mesta för mig själv o lät bara tårarna rinna, och att samtidigt försöka andas genom detta, när alla tankar går mot detta håll är faneme inte lätt.
Så jag känner mig väldigt sårbar o skör just nu. Så minsta lilla kan få mig att bara falla ihop i gråt. Så, ni som läser detta o umgås med mig, jag blir väldigt lätt ledsen/arg just nu då jag inte orkar med någonting längre. Stressen över skolarbeten som ska in, och vissa som jag inte ens har börjat med gör oxå orsaker att jag inte orkar med allting hela tiden. Så tack, ni som respekterar detta och låter mig ta den tid jag behöver.
 
Annars var de en trevlig kväll igår, lite bus o lite mys helt enkelt. Ettorna har börjat visa sig framme nu så igår var de inne hos "Lilleman" nästintill hela kvällen igår o ja gjorde lite roliga listor på hans syster's spotify och facebook - hahaha!
Så nu har han en "Michaaaaaa's special" på sin spotify med massa bra Micha music!
De blev iaf ingen jättesen kväll igår, la mig runt halv 1 då ingen ville se på film som vi egentligen skulle göra!

Nu imorse så vaknade jag när Almina åkte hem, vid 9 tiden. Gick upp nu för en stund sedan, och ska strax börja packa ner mina ridgrejer plus lite annat som ska hem då jag går på praktik på måndag och bor hemma hos mami i tre veckor, vilket jag har längtat till!
Tänk er:
- Ingen som skriker på en i duschen eller kastar in grejer
- Sova ifred utan att folk ska störa och irritera
- Ingen plugg utan bara vara i stallet.
 
Dock kommer jag sakna min fina klass, så ikväll ska de bli en myskväll/buskväll med dom. Sista natten tillsammans på tre veckor (iof ska vissa bo kvar på skolan men ändå!)
Men innan de så ska jag till mami och lämna grejerna, och sen vid 13:30 ska jag träffa Freja, som jag inte träffat på riktigt länge!
Så de ska bli mys, prata, sätta oss på ett fik och kanske shoppa lite? hihi!
Hoppas ni får en mysig kväll,
Puss! ♥
 

 
Två bilder från gårdagens ridning för Ulle.
Fotograf: Vendela Olsson (www.vellalife.blogg.se)
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback