7/9

Go'morgon!
 
Nu börjar klockan ticka mot 10, strax.
Och 10:11jag tar bussen hem till mami, för jag orkar inte med att vänta tre timmar på nästa lektion. Så de går bort!
Plus att jag känner mig hängig och lite seg efter nattens bravader.
Iof hände de allt när jag gick o la mig, men ändå. haha!
 
Nu imorse var de iallafall segt att gå upp tidigt.
Tryckte i mig en macka så jag orkar 1,5 timme's bussresa hem, för att sen dra till kuratorn o få prata o gråta ut.
Ett av de två ställen där jag känner mig säker och kan gråta ut.
Så ja, de känns bra nu iallafall.
Tänkte skriva ett inlägg om att ha "Skev kroppsuppfattning" och hur man klarar av att leva ett normalt liv utan dessa tankar. Lite tankar och tips.
Ska också göra iordning några inlägg till nästa vecka, då de kanske inte blir mycket inlägg då jag har praktik 07:30-16:00 o lär vara ganska trött. hehe.
Så eftersom jag är så snäll så ska ni få läsa några inlägg som ja egentligen har lovat att lägga upp för flera veckor sedan, men de har inte blivit av.

Nä nu ska jag packa vidare, så vi hörs mera sen.
Puss ♥
 
 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback