9/9

Go'kväll på er!
Har haft en riktig skön söndag, som mestadels har bestått av film. Massor av film.
 
Jag gick upp vid 9 tiden, pigg som en mört bokstavligt talat.
Tänkte sova ut nu innan praktiken börjar, men icke de nej!
Min kropp är tydligen inställd på att vakna runt 8-9 tiden och detta var inget undantag.
Käkade iallafall en god frukost och sedan gick ja och mami ner till allum för att kolla på dendär jackan jag pratade om förut. Den satt som en smäck och är nu i min garderob!
Ni får se bild på den någon annan dag.
När jag ändå var nere i allum så kollade jag på en svart stickad tröja som jag kollat länge på. Så nu är jag nästintill pank, haha!
 
När jag kom hem så tog jag en promenard i regnet. Gick förbi min gamla grundskola Björndammens skola och såg hur mycket det har förändrats på.. 4 år. Det är läskigt hur annorlunda det ser ut. haha!
Det är då man också märker att man inte bor här längre, iallafall inte lika ofta.
På 6 månader hinner ganska mycket förändras kan jag meddela.
Och eftersom de har regnat inprincip hela dan till och från, så har jag myst ner mig i massa täcken, kuddar, haft mina mysiga frallabrallor på mig och min urmysiga poncho och sett massa film.
Bla Ice Age 1 & delar av 2an och Pocahontas.
Älskar hösten justnu när man bara kan mysa ner sig och sen bara finnas, slumra till lite och sen vakna upp i värme! :D
 
Så det har min dag sett ut, inget direkt intressant vill säga.
Imån börjar oxå min praktik som pågår fram till v. 39. Ska bli riktigt skönt att komma ifrån skolan och få jobba lite, på riktigt!
Och de bästa av allt, de är att Wesley (min förra sköthäst i 3,5 år) står just på den ridskolan jag ska praktisera på, vilket gör mitt liv ännu bättre!
Love life, för de tillfället!
 
Nu ska ja först muntra upp min självmorddeprimerande vän Almianus ;)
och sen putsa till mina stålhättor o hämta upp mina arbetsbrallor, så de är klart tills imån.
 
Vi hörs nog mera sen kanske.
Puss! ♥
 

bild på mig och min fina Wässla en vinterkväll i våras. ♥
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback