Kungahälla medeltidsdagar

Nu har jag äntligen gått tummen ur röven o ska nu skriva en utvärdering av
Kungahälla Medeltidsdagar.
 
Torsdag 19/7
 
Jag tog med mig Hejo till Kungahälla medeltidsdagar för att ha en riktig mysig dag bland sånna som har samma intressen som jag, dvs medeltiden. Och gudans vad jag älskar det!
Den stämningen, känslan och se alla som har medeltidskläder på sig, är helt enorm! (dock hade inte ja några för min cape var inte riktigt klar).
Så fick jag ju oxå se dom jag kände igen från Gotland 2011, vilket var riktigt trevligt! Både besökare, försäljare och artister.
 
 
 
 
 
 
Lördag 21/7
 
Idag gick jag med Almina på medeltidsdagar. Och gudans vad kul vi hade!
Hon, som inte ens var intresserad av medeltiden, satt jag på Emma's medeltids klänning och min gröna, korta cape och vi hade riktigt roligt!
Vi träffade massvis med folk, gick på tornerspel och fotade riktigt snygga bilder!
åh, jag älskar verkligen medeltiden. Sån go stämning! ♥
 
Min medeltida outfit - Vinröd klänning m klockarmar, mörk/svart cape med snygga band, sandaler och rosa/röd tiara.
 

Almina's medeltids outfit - vit tröja, beige skort/klänning, grön kort cape, sandaler och grön tiara.
 
 
 
 
 
 
 

Dessa bilder får avrunda mitt Kungahälla 2012 - och nästa år kommer vi tillbaka.
Var så säkra på de!! :D
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback