2/4

Go'morgon på er! Hoppas natten var god, de var min iallafall. Igår såg jag första avsnittet av Game of thrones säsong 3, och ja vill bara ha mer mer mer!! Nu får jag vänta en hel vecka innan nästa visas.. "/ de är lite surt, men de får man leva med! Imorse testade jag ju min nya Granola-müsli på filen, den smakade lika gott som den luktade. Om inte ännu godare. Så nu vet jag vad jag ska göra flera gånger! :) 
Idag ska jag eventuellt ner till blomsterlandet med min mor, då jag vill ha lite mer blommor på rummet. Så när hon har slutat så ska vi gå ner dit. Ska oxå försöka få mig en klipptid på torsdag oxå, så jag får den saken ur världen! Vet dock inte vilket färg jag ska ha.. men ska bara klippa topparna då jag nu ska spara till långt och sen skaffa dip dye! Fast de lär la vara ute innan jag får tillräckligt långt hår.. haha! Jag ska iallafall spara till längre. 

Nu ska jag fortsätta min dag med att städa, puss 
 
bjuder på en gammal bild från höstas!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback