30/4

Go'middag på er! Min morgon har varit seg, såå sjukt seg! Kan ju dock bero på att jag la mig vi 00-01 tiden inatt.. inte så bra för då tar skoldagen stryk av de! 
 
Igårkväll så umgicks jag med mina fina och älskade strömmisar. Vi hade en pratkväll och satt endast i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord. Supermys! 

Min morgon har varit rätt soft ändå, trotts hur seg den än är. Har haft entreprenörskap där vi har ett grupparbete där vi ska konstruera ett spel. Vi har dock inte kommit så långt, men de går nog ändå! Sen naturkunskap där vi oxå gör ett grupparbete. Jag o Emma jobbar om Kakao-konsumtionen i världen, hur arbetsförhållandena är osv. Riktigt intressant och vi är typ klara, soft! Hade en tid hos kuratorn 10:20, och har nyss kommit därifrån. Skönt att prata av sig om allt som är jobbigt och hur underbart Gotland var! 

Idag är de ju valborg (lr är de imån..?) och jag ska iallafall till grannen Lisa för en middag och lite gott att dricka. Så ska möta henne i allum vid 17:30 och sen handlar vi. Och imån ska jag träffa bästis! Mys på dessa dagar! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback