4/4

Go'kväll på er! Hoppas er dag har varit mys, de har iallafall min varit! Började min dag med frukost framför två avsnitt av Tribe innan jag gick ner till Frissan, där blev jag av två timmat av min dag. Jag var henne lilla försökskanin, så vi blandade lite olika nyanser av brunt och de slutade med att de blev röda skiftningar i botten, så de blev snyggtsnyggtsnyggt! :D 
För att få de lite mer naturligt, så färgade vi ögonbrynen oxå, vilket slutade att de blev för mörka (tyckte ja) så nu ser ja lite knepig ut men de bleknar väl med tiden ;) 
Efter de så var jag i allum med Lisa en stund, kollade runt i lite affärer och avslutade att handla på ICA. Så denna dag har varit myspys. 

Ikväll har jag väl inte gjort mycket, sovit mestadels haha! Nu har jag börjat få lite ångestkänningar.. så har nu myst ner mig med doftljus och ska hitta en bra film/serie att kolla på. Puss på er 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback