Apr. 21, 2013

Go'dag! Idag är de söndag, de flesta är lediga antar ja men de är inte ja! Fast jag älskar Sindarve, och har inga problem att jobba!

Idag har vi inte gjort jätte mycket. Matning av skogshästarna, soppat lite gångar och krattat upp alla gamla pinnar och grenar från vinterns hejdunder. Vi har oxå tillbringat hela eftermiddagen med Lisa på hoppträning lite längre bort. Hoppning ute i de vackra vädret och med oss hade vi Pippi och Suprice i lådan. Båda gjorde bra ifrån sig och jag fotade massor. När vi kom hem så åt vi tårta (blenda fyller år imån) och sedan fick vi sluta. Jag tog en promenix till Autsarve och hittade nu en mysig plats i solen på en sten. Hade oxå med MIG lite fika och några kakor.

Ska väl strax ta mig tillbaka, Annie ska börja laga middag och sen tar vi in hästarna. Ikväll ska jag nog unna mig en god fruktsallad och skriva lite novell framför solsidan, myyyys!



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback