Grym dag

Go'kväll finisar! Hoppas er dag har varit bra, min har varit så grym så!

Efter att ha gjort alla stalluppgifter på förmiddag så hann vi rida 11 till 12. Blev ett pass i ridhuset, dock endast i skritt och trav, men gosh vad fin han var!! Verkligen en jättefin Felix som var så mjuk o fin i munnen och båda sidorna. Tränade oxå min sitts mycket, då jag verkligen behöver de och han är så mjuk så de var ett ypperligt tillfälle! Han var svettig och jag var superduper jätteglad efter passet! Efter lunch så skrittade vi bort fyra hästar till skogshagen. Red lilla Bloss barbacka bort och de gick så bra. Efter de hämtade vi hem ett sto från betett och fixade sedan hagar i de fina vädret. De har varit runt 12 grader hela dagen och strålande sol, sååå underbart!

Så nu ikväll tog vi en promenix till Garda och genom några hagar för att fota lite och helt enkelt leka turister. Vi kom inte tillbaka förändra vid 19;30 och tog då in hästarna. Nu ser vi på en film och ska strax göra fruktsallad att avsluta dagen på! Imorgon jobbar vi sista dagen innan vi tar helg 2 dagar, då blire Visby för shopping och Lojsta hed för att fota Gotlands russ. Sen blire säkert massa annat att kolla runt på. Puss!



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback