Hundvakt och massa mys

Go'dag på er! Har en snarkande Hädda här bredvid mig i stolen bredvid datan, så mys  helt klart världens finaste bulldogg! Idag var jag iallafall på Hööks & IKEA med bästis och hennes lillasyster Malin. Från Hööks så skulle jag hitta en inte allt för dyr tjockiströja att ha på Gotland nu, men tänker inte betala 500 spänn för en tröja, så de gick bort! Hittade dock ett par öronvärmare som man kan sätta vid hjälmen, kanske bra att ha nu när de är kallt och äckligt på Gotland ;)
Vi åker senare bort till IKEA några hållplatser bort och där köpte jag hem lite mer inredning till rummet. De blev nya överdrag till kuddarna, lite mer doftljus, plastblommor att ha i mörka områden och en gammal klocka som jag blev helt kär i. Så nu ikväll har jag inrett om lite, fixat lite på sminkhörnan då de såg för djävligt ut.. haha! Men nu är de fint igen. Imorgon ska jag dammsuga och damma, så är de rent och fint när jag kommer tillbaka från Gotland! 

Nu är jag somsagt hundvakt åt grannens Bulldogg Hädda, som ligger gött och snarkar i stolen bredvid. Mormor har magsjuka och mamma har åkt iväg till Ullared med sina jobbarkompisar. Så ja, ikväll är jag ensam med hunden ;) Så vi ska mysa ner oss i soffan med massa gott, se på Let's dance och några Tribe-avsnitt. Nu ska hon ha mat, så tjingeling! 

Puss 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback