Kungsmässan

Go'morgon på er! Klockan börjar närma sig 11, och jag är pigg och vaken. Igår så var jag iväg och köpte blommor med mamma, så nu liknar mitt rum en ren djungel.. haha! har inte placerat ut dom än, får väl göra de idag ;) 
Igår så fick jag oxå låna pappa's ena kamera Nikon D90 som jag ska få ha med mig på Gotland, då mitt kamerahus bråkar till och från. De är bra att man har en pappa som har samma intressen som en själv, då kan man låna kamerastuff av varandra! Så nu kan jag ta lite mer snyggbilder, som faktist blir bra :D 
Annars igårkväll så gjorde jag inte mycket. Hade myskväll med mig själv och kollade på Merlin, skrev ett blogginlägg om en av de tuffaste tiderna i min tonår och såg på Tribe. 

Nu imorse vaknade jag tidigt, alldeles för tidigt.. men låg och drog mig till 9, såg på senste avsnittet av Girls och massa gudomlig kärlek på den serien ♥ 
Nu har jag just ätit frukost och är inne på mitt andra Tribe avsnitt, så en myspys morgon har de varit! Idag ska jag iväg till Kungsbacka, närmare bestämt till Kungsmässan och träffa Freja, som jag inte sett på år och dar.. vi tar väl en fika och pratar massor. Kanske lite shopping, fast jag inte får haha ;) 

Vi får helt enkelt se, nu ska jag ta itu med tvätten innan jag ska åka iväg vid 13. Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback