ljust eller mörkt

Go'morgon på er! Passar på att göra ett morgoninlägg när jag ändå har tid över. Har nyss ätit frukost och är inne på mitt andra Tribe avsnitt, börhar få lite smått panik nu när jag inser att de är.. 25 avsnitt kvar och sen är hela serien slut.. haha skadad ;) 
Nä de börjar iallafall närma sig slutet! Sitter iallafall nu och funderar lite på hårfärg.. har ju haft allt från mörkaste svart till rött rött rött. Så kanske testa något nytt? Är sugen på ljusare mörkbrun, som inte är så jätte mörk. Vi får helt enkelt se hur jag ser ut! Efter de, så ska jag träffa Lisa i allum för lite snack. Kanske fika eller något, vi får helt enkelt se på den fronten oxå ;) 

Puss 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback