Sista kvalitètstiden med bästavän ♥

Go'kväll på er! Nu är lovet slut för de flesta, fast inte för mig. Har ju faktist en extra dag imorgon, men den kommer vara fullspäckad från början till slut! Denna dag har jag iallafall haft kvalitèts tid med bästa vän, sista gången vi träffas på tre veckor. Så vi tog en liten shoppingrunda (behövde handla nördvändiga saker inför resan) och sen tog vi en fika på ett litet cafè med uteservering. Så vi satt ute i solen, pratade och myste i solen, som faktist var varm och go! Dock gick den i moln snabbt, men då gick vi vidare ;) 
Annars kom mamma hem med grejerna från Ullared som hon köpte i helgen när hon var där med sina jobbkompisar. Hon köpte en hel drös med ridgrejer till mig, tunna och tjocka ridtröjor, ett par ännu tjockare ridhandskar, arbetshandskar då jag slarvade bort mina tjocka på Flyinge.. hehe och sen en hel del skönhetsgrejer som schampoo, inpackning, avsminkingssvervetter osv. Som tack för de, så fick hon en prydnadshjärta som jag köpte i stan och imorgon tänkte jag baka en kaka, bara för att! 

Imorgon kommer jag ha en fullspäckad dag. Har en tid hos psykologen som jag tror är kl 9, men hon ringde o ville byta den men jag har inte hunnit att ringa så tänkte gå ner imån ifall de är så att hon ångrade sig (dom har inte telefontid förän vid 10-tiden). Sen ska jag oxå inhandla nya rakhyvlar, lite torrmat som jag kan köpa hemma (billigare..) och kan ta med mig på planet. Sen ska packlistorna skrivas klart (har påbörjat några) och så ska allting packas och fixas. Sen ska jag hinna ringa Sindarveägaren oxå, då de är hon som ska hämta oss på flygplatsen och sånt. Men jag gillar fullspäckade dagar, så de är bra! 

Nu ska jag avsluta min kväll med lugn musik, doftljus och se om jag hittar några bra filmer att ladda ner så vi har något roligt att kolla på kvällarna! Puss 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback