Sjukt idag

Go'kväll! Hoppas er dag här varit super, de här min varit, iallafall delvis!

Idag har vi gjort allt dagvanligt, så inget intressant! Ägaren var och handlade mat till oss oxå, snäll som hon är! Så nu har vi mat så vi klarar oss i veckan. Annars så skulle vi rida lektion för tränare ikväll, men då jag känner mig lite krasslig med huvudvärk, snuva och halsont så hoppade jag över de och rider ut imorgon med Annie istället! Idag ringde vi oxå vår mentor för lite pepptalk då vi inte hade några lyckade första dagar. De kändes så bra efter vi pratat med henne. Och vi kom oxå fram till hur mycket vi saknar strömma..

Ikväll har jag tagit in hästar, kollat när Annie rider lektion och duschat! Nu ser vi på Gnomeo och Julia och ska sen lägga oss i sängen och tagga en ny dag på Sindarve!



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback