Söta vänner

Go'kväll på er! Klockan närmar sig 18:20 och jag har bänkat mig i sängen, blir trött bara av att tänka att imorgon är de yttligare en låång och jobbig skoldag.. Bäst att ha en mysig stund för sig själv nu med Game of Thrones och lite frukt! 

Denna dag har varit en plåga, vill verkligen inte gå i skolan mera.. ta mig tillbaka till underbaraste Gotland och ta fan inte hem mig igen! Sådär har de känt idag.. men har iallafall fått något gjort! Mitt & Emma's arbete i Naturkunskapen har gått supert och vi är nästan helt klara, gryymt! Sen hade vi två timmar teori istället för ridning och vi pratade om utbildningsskalan hos hästar. Vi har oxå gjort en uppgift som jag typ är klar med, ska bara skriva rent de på datan och sen skicka in den. Efter middagen drog jag o Josse till Sätila, för lite köpe av något gott till kvällen. Fick med mig 70 % choklad, två bars, äpplen och Keso. Så Keson är uppäten och nu ska jag mysa ner mig i sängen med choklad, frukt och Game of thrones medans de andra är i stallet! Sen ikväll ska de BADAS!! 

Btw, kan tillägga att jag är iallafall saknad här. Fick ett litet gulligt medelande på dörren imorse:

"Hej Micha!! Vi har saknat dig!! ♥"

Dom är allt söta dom, mina fina vänner 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback