Strosat runt på gatorna i Kungsbacka

Go'kväll, läsare! Nu är det ynka 6 dagar kvar tills vi anländer till paradiset Gotland med fjordhästar och allt vad de innebär, GE MIG 9 APRIL NU NU NU NU!! Börjar bli riktigt nervös nu, men på ett roligt och bra sett. Känner att de börjat lugna ner sig nu med flygrädslan, har faktist flygit i allt från 3-9 timmar, så en timme ska jag klara, de är jag säker på :) 

Idag har jag strosat runt på gatorna i Kungsbacka med Freja, som jag inte träffat sen September.. haha! Bättre sent än aldrig, som man brukar säga ;) 
Vi tog en mysig lunch på ett litet cafè, och där beställde jag en sallad som jag aldrig har hört förut.. "Hawaii", och måste helt enkelt testa något nytt. Den var supergod med kyckling, jordnötter och ananas. Mumsigt! Sen pratade vi massor oxå, om allt från vår tid på Ester tillsammans (vi gick i samma klass då) till hur livet var nu. Så de var skönt med en liten "avstämma" på 3 timmar. Vi gick oxå runt i butiker, skulle egentligen inte handla något. Men eftersom mina favorit solglasögon gick sönder förra året, och jag endast har dom som spänner runt tinningen kvar, så kollade jag runt på lite nya. Hittade ett par riktigt snygga, ljusa pilotglasögon på Indiska. Så dom fick följa med mig hem! Innan vi skiljdes åt, så köpte vi varsin glass (säsongens första pinnglass faktist!) och satt oss på en solig bänk vid torget. Myspys! Vid 17 tog jag pendeln hem, och var hemma vid 18:15 igen, skönt!

Så nu ikväll har jag käkat lite kvällsmat, kollat tv och nu ska jag olja in mina naglar och se på någon bra film/serie. Eventuellt skriva lite mer på novellen då jag behöver få av mig lite tankar. Imorgon har jag en tid hos frissan kl 12:00, färgning, uttunning och klippning står på schemat. Mitt hår ser ut som ett hej kom och hjälp mig nu, fluff till hundra och slitet till max.. så blir av klippa av de slitna och sen färga i en ny snygg färg! Efter de står de en träff på Allum med Lisa, myspys!

Puss 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback