Syskonen Fluff

Go'kväll på er! Hoppas er dag har varit bra, för min har gått ovanligt långsamt och tråkig rent utsagt. Blir helt nere när jag tänker på mitt liv, och ser bara de tråkiga i de. Speciellt sånnahär dagar när jag inte gör någonting. Tänker alldeles för långt fram, efter praktiken och alla jobbiga stunder som väntar (tar inte upp de på bloggen), studenten där jag kommer lipa som en gris och sen nästa praktikperiod (v 23-26), och jag har inte hittat någon praktikplats än. Så de är lite press och stress nu, ibland har jag bara lust att sätta mig i hörnet, låta alla tankar ta över till jag inte är mig själv längre. Men man blir inte stark om man inte kämpar emot
Min dag har varit följande: kollat på ett x antal avsnitt av Tribe (snart slut på säsongen), varit i allum och handlat middag, gått på en promenix, kollat tv och tagit en långdusch. Smörjde oxå in mig med BodyButter Hallon, så nu luktar jag gott oxå, mys! Nu på kvällen har ångesten börjat smyga sig fram, de bästa botet på de är några bitar av Marabou Black, vatten, nötter och ett stort doftljus som sprider lugn. 
 
Imorgon ska jag & bästis ha en dejt på ett mysigt cafè i Göteborg, kvalitèts tid med bästis uppskattas alltid ❤ Senare kommer oxå mamma hem från Ullared, där hon köpt lite saker jag ska ha med till Gotland. Sen måste jag börja inhandla allt som ska inhandlas och börja skriva packlistor, för om 3 dagar står vi på självaste GOTLAND!
Låt mitt äventyr börja 
 
Kör en bild från våra snygga fluffhår!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback