Turistat på Norra Gotland

Go'kväll! Hoppas er dag har varit lika varm, solig och underbar som min.

Vi började vår morgon vid halv 10 med frukost och vid 11 blev vi hämtade av Annie's föräldrar. Vi var först på en kakelugnsutställning i Stånga, sedan vidare upp mot norra Gotland, närmare bestämt till Slite där vi hittade en souvenir-butik och där kunde jag inte låta bli att inhandla en ljusbricka, formad som Ringmuren, sååå fin så jag kunde inte låta bli att köpa den! Sedan åkte vi vidare till Visby och shoppade mera där, en liten väska för 99, mjukisbrallor med GOTLAND på, Ramslökspesto och Salmbärssylt till mamma. Vi tog även ett middagstopp på Sibylla och inhandlade även mat för sista veckan innan vi åkte hem till Sindarve igen. När vi kom hem så tog jag o Annie en promenix runt åkrarna häromkring, solen värmde så skönt och de blåste inget. Den rundan tog runt 45 min och när vi kom in bänkade vi oss i soffan med godis, nötter och druvor framför Den blå lagunen, som Annie's mamma sa var så bra.. de kan vi inte direkt hålla med om ;)

Strax ska vi väl nana, imorgon så väntar en ny jobbdag!






xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback