Vill inte tillbaka..

Go'morgon på er! Natten har varit så god såå. Har verkligen sovit hela natten utan att vakna, riktigt underbart! Tycker dock de är lite jobbigt att sova ensam, då jag nu är van att alltid sova med någon.. men de funkar! 
 
Idag gick jag upp vid halv 8, pappa hämtade mig vid 08:15 och körde mig och alla mina grejer till Strömma. Kom väl hit vid 9 och har packat upp allting och fixat iordning. Så nu ligger jag i min nybäddade säng och lyssnar på sommarmusik, underbart. ♥ 
Taggar verkligen inte min skoldag, har riktigt tråkiga och dryga lektioner. Ridning i eftermiddag iaf, känner mig dock inte taggad på de heller rent utsagt.. vill tillbaka till underbara Gotland och rida min fina Felix 
Får iallafall se de possitiva, ska bli mysigt att träffa mina fina Strömmisar som jag har saknat så, och de har saknat mig, hihi :) 
 
vill tillbaka.. ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback