18/8

Go'kväll på er. Nu var de några dagar sedan jag skrev ett inlägg om vad som faktist händer om dagarna. Inte för att de händer något kul, men ändå haha ;) 

Har fixat en del med bilderna från Gotland, så ni har fått några inlägg nu redan med bilder och de kommer några till som är tidsinställda. De händer inte så mycket i mitt liv. Igår så var jag uppe i Lillhult, och red min vän Michaela's häst Mister. Men de såg ni ju i ett annat inlägg. Han är ganska svårriden och lite bråkig, men de var andra gången jag red honom så har inte riktigt hittat någon knapp på honom än. Men ska upp o rida honom och hennes andra häst Moonshine (som tidigare stod på partille RK där jag red förut). De blir spännande och se hur hon har förändrats, om hon fortfarande är lika galen och vild! 

Imorgon har jag en fullspäckad dag. Jag och grannen Lisa ska upp till Marstrand för middag och lite goda drinkar, lixom ett avslut på sommaren. Så vi åker upp dit på eftermiddagen vid 14-tiden. Sen ska jag smått försöka packa ihop sakerna som ska med till Strömma på onsdag. Vet inte riktigt om pappa kör mig eller inte, för isåfall måste jag endast ta med de viktigaste så jag klarar mig i 3 dagar. Ja, så får de bli!
 
Har inte mycket mer att säga, vi hörs imorgon igen. Puss 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback