Aug. 04, 2013

Hellu, godingar! Tänkte göra en liten uppdatering när jag ändå har tid.

Igår så var jag, Signe och Wille iväg på en liten rundvandring i Visbys innerstad, de avslutades med en go glasspaus på Glasacafet i hamnen, sååå gott! När vi kom hem så satt vi ute, drack o pratade till 19 då vi satt oss i en ruin och lyssnade på Loke i någon timme. Gick hem en snabbis, bytte om till medeltidskläder och gick på TRiX eldshow, riktigt duktiga och säkra med eld! Avslutade kvällen på Kapitelhusgården med en cider och goa vänner!

Imorse gick jag upp tidigt, 12 tog jag en sväng upp till paraden för fotografering och gick en stund på marknaden. Gick hem, åt mat och satt inne en stund innan jag packade ihop mina saker och flyttade till mitt nästa hem. Riktigt trevliga människor där kan jag säga, blir nog en bra vecka! Nu så har jag tagit mig upp till knägränd igen och ska strax dra ut till Kapitel för ännu en trevlig utekväll!



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback