Dagen innan imorgon

Go'kväll på er! Har nu laddat ner blogg-appen så nu kan ja uppdatera er dagligen under mina 10 dagar utan dator.

Denna dag har gått åt att packa inprincip. Så ja har packat allt i en resväska och en liten bredvid, jag tror och hoppas att allt är med nu! Mellan mina packningar så har jag hunnit ta en lååång dusch, gått en promenix med bästavän och pratat om massor och hunnit ta mig till Landvetter där min resekompis Jojjo hämtade mig. Hon hämtade mig vid 18-tiden och sedan dess har vi pratat massor, druckit lite och sytt de sista. Imorgon går vi upp vid 06:30, för att vara iordning med allt vid 07:00 och sticka så fort som möjligt. Tror denna veckan kommer bli asbra och är riktigt tagg på att den kommer bli de!!

Nu ska jag skriva lite novell innan jag sluter mina små blå. Puss på er!



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback