Dagens ridpass - Mr Niceguy

Idag tog jag en tur på min fina vän Michaela's ena häst Mr Niceguy "Mister", en riktig guldklimp! Dock är han väldigt svårriden, loj mot skänkeln och väldigt skumpig. Idag var inget undantag från detta kan ja meddela! Men han är så himla snäll och go, trotts sin envishet och sin lojhet! ;) 

Jag ville testa om ryggen klarade av ett ridpass nu när jag vilat från nästan all ridning hela sommaren. Så några testlängor i trav och skritt. Skritten gick hur bra som helst, men i traven så började först känningar och sedan kramper. Så ryggen är inte helt återställd än, men får fortsätta med mina övningar jag fick av sjukgymnasten och börja rida korta trav och galopp-pass så blir de nog bra! Michaela fotade även några bilder som jag mer än gärna visar er :)
 
 
 
 
 
 
 
 
Och såhär charmig var han när han inte ville vara med längre ;)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback