Den helgen tog slut snabbt..

Hellu på er! Nu var de några dagar sedan vi senast hördes, o de var i fredags. Jag har inte haft sån stor blogg-lust faktist och tycker de är rätt tråkigt och meningslöst vissa gånger. Så jag har faktist låtit bloggen vara och lagt upp några bilder från tumblr, för att boosta er med självförtroende! 

I lördags så gjorde jag inget speciellt. Tog en rejäl sovmorgon, satt ute i solen och käkade frukost och sen vid 13-tiden gick jag ner till allum för att träffa bästis och handla lite inför helgen. Vi gick runt och pratade, kollade i affärer och handlade sist mat. Jag behövde lite muta för att orka jobba matten som jag inte fattar någonting av ;) 
Så på eftermiddagen/kvällen så satte jag mig med matteboken, jobbade tre tal som jag inte fattade någonting av innan jag gav upp och såg på tv istället, haha! Så bra gick de pluggande ja ;) 

Och igår, söndag, så åkte jag till stan med bästis. Tänkte köpa tofflor att ha på strömma då de är så sjukt kallt i stugorna, och hittade ett riktigt kap. Vi gick in på Hemtex där dom hade ombyggnads-rea så där hittade jag ett par tofflor för 49 kr och ett par gardiner oxå för 49 kr - REA älskar vi! Dessutom gick vi in på Götheborgs te & kaffe, ännu mer rea och där kom jag därifrån med två mellanstora teburkar och Gotlänsk sommar-te - underart! Så hela hösten/vintern under mina allt för många håltimmar ska jag sitta inne, dricka te och mysa i mina nya tofflor framför vår splitternya platt-tv, LÄNGTAR :D
 
Och idag är de måndag, jag är på plats i skolan för att inleda min dag med mentorstid och sen ridning från 12:20-15:50 (de kanske inte blir av då mer än hälften av våra hästar är skadade..) och sist en äcklig svenska lektion 16-17.. den sista är dryg men de är bara att genomföra den helt enkelt! 

Nu ska jag strax ta mig upp till ridhuset, så vi hörs senare ikväll eller imorgon igen. Puss 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback