Helt fantastisk

Hellu på er, nattugglor! Har haft yttligare en helt fantastisk dag i underbara Visby.

Igår så var ja ju på tornerspel, de var riktigt roligt och tog en massa foton. Dock hade jag värsta PMS-kärringen bredvid mig som bara klagade hela tiden.. men sånna människor ska inte få förstöra min lycka! Sen på efteråt så fotade jag solnedgången och bilderna blev sjukt bra, nöjd fotograf! Senare så blev ja riktigt jävla påverkad av all alkohol jag hinkat i mig de senaste dagarna och senaste dygnet.. så ja var lagom påverkad när jag kom hem.. haha! Så de blev en hemmakväll.

Imorse gick jag upp vid 10-tiden och fixade frukost. Vid 12 gick ja iväg för lite shopping, marknadskoll och se på folk. De var riktigt mysigt och fick med mig lite saker hem. Gick en omväg hem igen för att byta om, hämta kameran o fota TRiX Grönsaksshow, så fotade och filmade massor! Träffade Jojjo oxå på marknaden innan jag snabbt sprang vidare hem, kastade i mig mat och bort till Stora Torget där två vänner köade för att få bra platser till TRiXshowen. Dom tre timmarna vi köade bara flög förbi och showen var helt klart något av de bästa jag sett på länge.. haha! Avslutade kvällen iallafall ute, först på Klosterlängan och sen på Kapitelhusgården.

Jag har verkligen haft en superdag och kväll, imorgon är jag inne på mitt sista dygn, fyfan vad jag ska njuta! Puss på er o hoppas eran dag har varit minsta lika bra som min!


xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback