Ingen bra dag

Go'dag på er. Hoppas er dag är bättre än min. 
 
Igår så var jag somsagt i stan på kvällen. Hejo kom aldrig in så jag o bästis tog in på ett mysigt cafè på avenyn, köpte lite varmt att dricka och satt oss på uteserveringen med varma filtar, så himla mysigt! De känns att hösten redan börjar komma till Göteborg.. ingen sensommar-värme här inte! Efteråt så gick vi runt lite och kollade på alla marknader som dom har satt upp runt hela stan. Jag tog bussen hem vid 21-tiden så var hemma hyffsat tidigt. 
 
Inatt har de inte varit roligt. Min kropp har säckat ihop totalt och får inte behålla någon mat alls nästan. Så jag har mer eller mindre fått bo på toaletten inatt, inte så vidare kul. Men nu känns de bättre och jag har kunnat äta lite yoghurt. Ska dricka stora mängder med te oxå, gotlänskt te! Så ja, de är väl de som händer idag. Jag ska ta de lugnt helt enkelt och ladda upp inför helgen. 

Ni får ha de så bra, puss 
 
 
 
Bjuder på två bilder från gårdagen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback