Kopiösa mänger alkohol

Go'kväll på er! Nu sitter jag inne i lägenheten, så sjukt fint. Kan lätt säga att vi har den snyggaste lägenheten!

Idag har jag tagit de lugnt. Jag och en annan tjej vaknade tidigare än de andra så vi tog en morgonpromenix upp till Coop och köpte frukost! Dom andra klev upp vid 11 tiden när vi kom tillbaka och vi åt frukost tillsammans. Efteråt så fixade vi ordning lägenheten lite och började lunchen vid 2 tiden, Baconsås och pasta, supersmarrigt! Efteråt tog jag en sväng ner till hamnen för att äta glass med en ny bekantskap, Ronja och hennes familj, hur trevliga som helst! Så dom ska jag hänga med flera gånger innan veckan är slut! Vi tog även en sväng förbi marknaden där supersnygga Marcel stod och uppträdde. Dock hann jag bara stå där en kort stund innan jag fick dra mig mot lägenheten. Jag och Sarah som jag är sambo med i veckan (en av 6 st) drog iväg till St Karin's ruin för lite improbatalj, dvs improvisationsteater. Mycket härligt skratt blev de iallafall! Tog sedan en sväng förbi lägenheten för lite mat innan jag drog ut igen för att gå på en konsert med Loke tillsammans med Bella och Malin, mysigt att umgås med endast två personer i mellanåt o inte massvis.

Nu ikväll tänker jag faktist bara ta de lugnt. Har varit mycket folk, kopiösa mänger alkohol och sena kvällar, så idag tänker jag ta hand om mig själv lite, hur mycket de än lockar att gå till Kapitelhusgården och vara med knägrändarna och umgås med dom. Så nu sitter jag i soffan, endast jag och en till sambo som är hemma. Dricker lite cider och smakat på rom, samtidigt som jag ser på en film och skriver till er och pratar med en go vän hemma i Göteborg. Imorgon tänker jag ha kameran med mig och fota massvis. De har varit väldigt varmt de senaste dagarna och därför går jag endast med medeltidakläder på kvällen då de är svalare, skämt faktist!

Ha en bra kväll så hörs vi imorgon, puss!



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback