Mitt i natten

Go'kväll på er. Hoppas ni har haft de gött, de har ja iallafall haft.

Igår(måndags) så var jag ju ute på Marstrand med min vän Lisa på middag. Vi hade fint väder och mycket god mat, så himla fint där uppe!

Idag (tisdag) så var de packning som stod på schemat. Jag har packat ihop allting nu tror ja, annars så får ja väl klara mig utan någon sak i två dygn! Imorgon börjar jag skolan igen, och Internatlivet, SOM JAG HAR LÄNGTAT EFTER MIN STRÖMMA-FAMILJ!! De blir nytt boende, nya sambos och jag är helt full av energi så de sprudlar i kroppen på mig, därav att jag nu ligger, mitt uppe i natten med min psykfalls-mobil som inte kan stava och skriver ett blogginlägg till er!

Imorgon är dagen fullspäckad, pappa hämtar mig vid 9, sen åker vi förbi Landvetter och hämtar upp Annie innan vi tar sikte på STRÖMMA! Jag har lektioner 12:20-17 men de ska nog gå bra, vi gör inte mycket första dagen! Ska nog oxå vara social o trevlig med dom nya så dom känner sig välkomna till insectfamiljen Strömma! Nä, ska man försöka sig på att sova lite? Natti Natti på er, puss!



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback