Påväg till Götet

Hellu! Hoppas er dag i skolan/på jobbet har varit bra!

Igår var de en såndär dag när jag inte ville vara med mera och bara bryta ihop och helt enkelt slippa omvärld, bara för ett ögonblick. Men att ligga i sängen och tycka synd om sig själv hjälper inte, istället valde jag att kämpa emot och aldrig, aldrig ge upp! Efter skolan kändes de mycket bättre och på kvällen såg ja, Emma och Hanna på Landet för länge sedan, supermys!

Imorse vaknade jag upp vid 07:30, och tog mig till lektionen. Matte - samhäll x 2 - hål - idrott - hål och sist matte igen var mina lektioner för dagen Slutade nu vid 17, åt lite snabbt och gick iväg till bussen som jag nu sitter på. Är påväg in till Göteborg för att träffa bästis en stund. Behövde komna bort från allting några timmar kände jag, så skönt att få vara själv oxå där ingen känner mig!

Sen efter de ska jag hem, och bara umgås med mina fina vänner, troligen full med ny energi och inga tankar om gårdagen! Puss.



xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback