Shopping tur till Kränku

Hellu på er! Undra om ni har haft en lika varm dag som vi haft, 26 grader nådde termometern upp till.

Så de blev tunna kläder idag när jag var ute i shopping-Visby. Gick upp vid 09:30 för att käka lite frukost innan jag och Sarah begav oss ut på en shoppingrunda. Först gick vi till Kränku, en gotlänsk tebutik och där fick jag med mig två olika te-sorter som jag ska testa! Fick oxå med mig lite kryddor till min mor och en söt tygpåse med fårisar på. Vi åt även lunch på McDonald's och köpte med lite cider på vägen hem. Vid 14-tiden gick jag ut för att fota lite. Så fotade lite två föreställningar och lite musikanter. Träffade sen Bella och Malin, hängde med dom tills 17 då dom började jobba. Själv gick jag hem för att få en bit mat, och hamnade i världens matkoma som inte har släppt än.. haha!

Ikväll ska jag iväg till Kapitelhusgården med ett gäng och lyssna på Patrask och ta någon cider. Funderar på om jag ska ta en dusch först innan.. hm.. så får de bli! Ha en fortsatt bra kväll, puss!




Bjuder på två bilder från dagen!

xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback