Sista sommarmånaden

Go'morgon på er. Hoppas era senaste dagar har varit bra, mina har varit totalt crazy.
 
I onsdags red jag ett dressyrpass på Juan, och de gick ju som de gick. Han var väldigt okoncentrerad och var mer fokuserad på allt som var läskigt och kunde bita honom än att lyssna på mig. Men första traven kändes han helt okey, överformade honom några gånger för att han skulle lossna och komma över tröskeln och faktist lyssna på mig. Gjorde mycket övergångar oxå skritt-trav men som han lyssnade för bra på så de blev galopp några gånger oxå, haha! I skänkelvikningen gick de sämre, han bara drog upp huvudet, protesterade mycket och blev allmänt stretig. Så nej, de gick inte alls bra i slutet! 
 
I torsdags så hade jag lektioner hela dagen och på hästhållningen så löshoppade vi grabbarna (Index & Carriere) + gjorde en nogrann visitation. Duktiga små pojkar! På kvällen hade jag en grovligt, och jobbig ångest som inte gav med sig. Den uppkom nog mest pga några människor som bara ska vara så jävla falska och ha ett sånt himla BFF, så ja la mig tidigt, proppade i mig ångestdämpande och somnade fort.
 
Igår så skulle jag börjat 10:20 och haft två lektioner, Matte & Svenska. Men jag hade fortfarande ångest och påverkad av de ångestsänkande medicinerna, så jag mejlade mina lärare och sa att jag inte mådde bra, fixade nyckel till lägenheten, pratade med får-och hästskötarna för att sedan ta bussen hem 12:11. När jag kom hem så gick jag ner till allum för att träffa mamma, handlade mat med henne och handla present till småkusinerna.
 
Och denna morgon har jag gått upp tidigt, kl 8 steg jag upp och tog en lång och mysig dusch. Så nu luktar jag gott av Body butter-papaya och känner mig såå fräsch! Till frukost gjorde jag bananpannkakaor som blev hur bra som helst och ett kopp medeltids-te, bästa helgfrukosten på länge kan jag meddela. Idag har jag mycket som står på schemat. Nu vid 11 dtat jag iväg till kusinerna i Floda, länge sedan jag träffade dom så de ska blu kul! Sen åker jag hem, och iväg igen. Tar sikte på Strömma, då jag har hela gården imorgon. Så denna helg kommer jag vara helt upptagen, så kanske blir lite dålig uppdatering under helgen, men då vet ni varför :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback