Slapp dag

Hellu! Hoppas gårdagen var mysig hos er, min var iallafall gryym!

Var iväg på äventyr igår kväll. Skulle fota solnedgång tänkte jag o mitt sällskap, men de var molningt o inget bra väder att fota i. Så istället satt vi på stranden med kaffe och cider, supermys! Vi gick till Kapitelhusgården vid 22 tiden för att lyssna på Patrask och lite visor, de var dock riktigt knökat med människor så vi fick endast se visorna, men de var en härlig kväll ändå. Trillade igenom dörren vid 01-tiden, dödens trött och vääääldigt påverkad av all alkohol.. (är väldigt lättpåverkad.. haha!).

Så imorse vaknade jag upp efter en otroligt varm natt, och de tyckte vi alla så inte bara fel på min kropp! Så de enda intressanta jag gjort idag är att jag var på marknaden en snabbis för att köpa en väska och en biljett till kvällens tornerspel! Alla har varit slöa idag och tagit de lugnt, ätit tillsammans och druckit lite cider. Sånnahär dagar behöver man ibland! Men ikväll händer de grejer, ska ju somsagt på tornerspel och efter de blire Patrask och TRiX i en eldshow! De ser dessutom ut att spricka upp och ska då passa på att fota solnedgången! De blir kanske kapitel ikväll oxå.

Ha en bra kväll, puss!


xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback