Snabb uppdate

Hellu! Gör ett snabbt blogginlägg nu innan jag sticker till svenskan. 
 
Har inte blivit bra uppdatering alls, men på kvällarna är de pest och pina i skolan, och efter skolan är de alldeles jäkla underbart med min fina familj som jag saknat så sjukt mycket.. 
Igår hade vi party med grillning, hög musik o alldeles för högljud, så min röst är lite sioså idag.. haha, men så värt de! Fy i helvete vad jag kommer sakna mitt internatliv när de är studenten. 
 
Nu idag så vaknade jag halv 8, gick halvdöd o käkade frukost, hade sovmorgon till 09:10 och haft lektion sen dess. Hade en timmes hål nu från 12:20-13:20 så har pluggat lite, packat och gjort de ja inte hinner annars, haha ;) 

Och nu ska ja dra iväg igen, vi hörs när jag kommer för idag är de HEMFÄRD! 
 
bjuder på en charmig bild på mig & Mister!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback