sova i Visby

Go'kväll på er! Hoppas ni har de riktigt gött där ute, för de har ja!

Gick upp ap tidigt vid 06:30 o vi begav oss iväg vid 7 tiden, sjukt segt men vi pratade på, skrattade massor o körde lite vilse.. så dom 3,5 timmorna gick ovanligt fort. Vi hann tillomed stå i en av de främre raderna vid incheckning, woho! Vi träffade på andra härliga folk på båten o där flög timmarna iväg med både spel o prat. Var framme vid 16:30 tiden i Visby o träffade upp tjejen jag ska bo med under helgen, en trevlig familj + annat trevliga människor, me like! Så nu ikväll så hämtade ja upp en tjej från båten, träffat två andra människor som jag lärde känna via Facebook och nu är jag i sängen, SÅ TRÖTT. Så nu ska jag sova och imorgon väntar ännu en spännande dag med äventyr, åh vad lycklig jag blir här.. Mitt fantastiska Gotland <3

Dröm söta drömmar så syns vi imorgon!

xx Micha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback