Välbehövligt prat

Go'dag på er, läsare! Hoppas er dag har vari bra, än så länge. 
 
Igår så var jag ju, somsagt, i Göteborg för att träffa bästis en stund och prata lite om saker och ting som hänt. Så himla skönt att ha någon man kan säga allting till, och hon håller med i nästintill allting jag säger.. bäst är hon ♥ 
Innan jag åkte hem köpte jag med mig lite grejer till veckan, bla smör och vindruvor. Vid 20:30 var jag hemm igen och myste då bara i soffan tillsammans med Hanna och Emma framför Idol och något annat program. Gick och la mig rätt tidigt, vid 23-tiden och somnade nästan direkt, superskönt att lägga sig tidigt för engångskull!
 
Nu imorse vaknade jag upp, relativt utvilad och pigg. Tog på mig och stack iväg till lektionen som var Religion - Samhäll - Hål och nu lunch. På hålen var jag hos kuratorn och pratade, välbehövligt då jag somsagt inte varit helt på topp denna veckan!

Nu i eftermiddag har jag ridlektion, dressyr står på schemat och jag har stallets hemskaste häst - Juan. Förra gången gick allting åt helvete så jag har inga stora förhoppningar på att detta ridpass kommer gå bättre. Men de kan då fan inte gå sämre än de gjorde då. 

Nu ska jag fixa lite plugg, så vi hörs. Puss 
 
 
Bjuder på två bilder från måndagens longering av Lillebror, dock gick de ju helt åt helvete!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback