Årsresumé 2013

      
Mars
Dagarna & kvällarna blev ljusare, och jag började bli piggare och gladare, trotts flera djupa dippar ibland. Jag & bästis fikade ofta i stan på våra favoritcafeèr och shoppade massor. Fortsatte att rida Cocktail mycket, hoppa bana på honom utan problem och han blev piggare & piggare när jag red honom, jag hade hittat knapparna på honom!
 
     
 
 
April
Jag var helt uppe i varv, oavbrutet i 3 veckor. Den 9 April till 26 April tillbringade jag & Annie på världens vackraste praktikplats, Sindarve Gård på Gotland! Vi jobbade under dagarna och när vi var lediga så åkte vi runt Gotland från sönder till norr, för att få uppleva de riktiga Gotland. När jag kom hem från Gotland var de depression, då insåg jag att min dröm var över.. nu skulle de ta tre månader innan jag fick komma tbx till världens vackraste ö.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback