Årsresumé 2013

       
Maj
De började bli riktigt varm nu. Så på eftermiddagarna/kvällarna spenderade jag mestadels på gräsmattan eller spelade brännboll med bästa strömmisarna. På helgerna spenderade jag i Göteborg på mysiga utserveringar och alldeles för mycket shopping. De var i maj som jag oxå skadade min ländrygg/höft efter att ha ramlat av en galen Cocktail på en uppvisning, inget man glömmer. Har fortarande ont efter de.. haha! Var oxå bjuden på min gamla barndomsvän Lisa's student i slutet av maj. Maj var en riktig bra månad men hade oxå många djupa dipper. 
 
      
 
Juni
Nu var första sommarmånaden här. Jag hade 4 veckors praktik på Göteborgs fältrittklubb, som var hårt och motigt i början men som sen blev riktigt roligt och fick många nya jobbkontakter. På helgerna var jag mycket i Göteborg, på alla dess uteserveringar och fika med alla möjliga människor. Tog även en & annan drink med på någon trevlig pub några varma sommarkvällar. Hade oxå ett blogguppehåll, då jag föll isär totalt och bara att tänka gjorde ont. Men blogguppehållet gjorde gott! 
 
          
 
Juli
Andra sommarmånaden som visade sig bjuda på mestadels regn i början. Men några varma dagar fick vi allt och då låg jag ute och schteekte i solen med Femtio nyanser av honom i högsta hugg! Min far hade köpt en husbil så var ute och testade den, på svenska västkusten. Var oxå ute i Onsala hoss Jossan och red ut på Rosa tillsammans med henne, trevligt trevligt! Lotta på Liseberg kvällarna får man inte glömma, mysiga kvällar med bra underhållning. Färga håret mörkt hann jag oxå med och shoppa en hel del, woopwoop! Hade oxå en sommarfromans med Honom. Jag var otroligt förälskad så jag trodde att jag skulle spricka..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback