Årsresumé 2013

        
        
 
Augusti
Sista sommarmånaden spenderade jag som bäst, på självaste GOTLAND. 10 dagar var jag borta, helt själv, på Gotland och i Visby. Men så mycket nytt folk jag lärde känna, inte minst de jag bodde med och hon jag åkte dit med. Växte verkligen när jag var där, mitt underbaraste finaste Gotland, bland medeltidsmänniskor. Jag drack dock påtok för mkt alkohol.. men aja, YOLO brukar man ju säga ;)
När jag kom hem var jag mer eller mindre i en deprisson.. men som bot på de red jag min väns häst Mister, satt ute i kvällssolen på caféer i Göteborg med Bästis och började skolan och fick träffa mina bästa strömmisar igen!
 
        
September
Nu kom vi till höstmånaden September, nu började kyla och blåst sakta röra sig mot oss. Men mitt i detta dystra så fyllde jag 20 år, och de är ju = SYSTEMET! Sen kom jag på att nu kan jag sluta åldras. Jag firade min 20 årsdag i fyra dagar, först torsdag (min riktiga dag) med tårta och sång med min Strömmafamilj, fredagen med mor & mormor och då blev de kräftor, presenter och Gotlandspannkaka. Lördagen firade jag med mina vänner på Resturang där vi åt mat och drack gott. Och söndagen med pappa och lillebror där jag fick en ny telefon och vi åt buffè-mat. Annars var jag hos kusinerna en vända, jobbade en del och red Bohun mycket, vi hade börjat hitta varandra! Något sorligt som hände var att min fina flicka, Ravi, fick somna in, sovsött finaste tjejen ♥ 
Och personligen så var de upp och ner gångar hela september. När de var bra så var de grymt bra och när de var dåligt ville jag inte leva mera. Sen att sommaromansen plötsligt tog slut under hösten fick mig känna mig olustig, inte önskvärd eller älskad. De tog hårt på mitt psyke. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback