Årsresumé 2013

Oktober
Var en rätt mörk och ingeting roligt hände direkt. Jag gick i skolan, jobbade var fjärde helg (ibland mer) och hade ett höstlov där jag shoppade en massor. I oktober skadade jag oxå vänster knä kraftigt så de slutade med en rejäl vridning i menisken och sträckning i både inreledband och korsband. Har nu rehab-övningar jag gör när jag tränar. Vissa dagar gör de ondare än andra.
 
November
November var en kall, blöt och trist månad. Jag hade en tuff period när jag övertränade, åt inget förutom frukt, grönsaker och havregrynsgröt, och tränade som max 3 pass/dag. Detta höll jag på med i några veckor tills jag fick varning av kuratorn, och tur är väl de. Jobbade några helger/dagar oxå, mitt under lammning och jag fick vara med på 4 st lammningar under en helg, lärorikt kan jag säga! Hade oxå min första körlektion i början på månaden och så klarade jag Risk1:an. 
 
        
 
December
Sista månaden, Julmånaden. Ingen snö alls, milt men väldigt blött kommer jag minnas December. Denna månaden har varit full med julfirande hos både släkten i Floda, hos mamma i Partille och med Strömmafamiljen. Var på Liseberg x 2 och gick runt på deras mysiga marknad + medeltidsmarknaden. Var på Håkan Hellström-konsert, helt jävla fantastisk är han, underbara Håkan Hellström! Jag har jobbat en del oxå, tjänat in massor som nu går till studenten. December har ändå varit en possitiv månad där jag inte mått skit hela tiden utan de har varit mycket bra längre perioder. Snart är de nyår och nya utmaningar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback