Årsresumé 2013

    
 
Januari
Var en rätt trist och tråkig månad, mörkt och kallt. Men jag tillbringade dagarna förutom skola med jobb under helgerna, fika på favoriten Condeco och mysiga middagar i Göteborg med Annie & Eric. Min gamla vän Fanny var även här under några dagar efter nyår. Men Januari blev oxå en väldigt svart månad, mycket ångest och depression. Gick regelbundet till psykologen i Partille varannan måndag och till kuratorn på skolan. Tyckte de var hemskt att gå till psykologen och ville springa därifrån.
 
 
      
 
Februari
Månaden fortsatte vara mörk, men de fanns några dagar där de fanns ett ljus i tunneln! Jag var en sväng i Sala i början av Februari vid sportlovet, för att hälsa på min gamla vän Fanny, hennes inneboende Tobias och lilla hunden Evita (bilden). Red även Cocktail massor, han var mer eller mindre hulliganisk, hoppa och var bara terror rent av. Fick oxå mitt egna rum, ÄNTLIGEN! Som jag hade väntat, nu bodde jag med dom andra i Storgår'n ♥ 
Klassen + (dåvarande) ettorna var på Flyinge två dagar för att kolla på hingstar, riktigt trevligt o många fina hingstar! Sen fick jag och Annie oxå bekräftat att vi får åka på Praktik till Sindarve under våren och skolan betalar, enorm glädje!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback