Dan före doppare dan

Go'kväll på er läsare, såhär minuterna innan julafton! 

Ingen uppdatering igår, dels för att ja inte kom på något att skriva, iallafall inget något vettigt och dels för att jag var dödstrött. Landade iallafall på hemmaplan vid 19-tiden. Skulle egentligen behöva stanna kvar längre eftersom vi hade en tacka som var dålig, men snälla Vendela som ändå skulle ut och fodra hästarna vid 21 kollade till henne, tack så hemskt mkt! Så när jag kom hem slappade jag bara, andades och tog de lugnt, och somnade tidigt. För de behövde jag! 

Dock vaknade jag redan vid 8 imorse.. men hyffsat utvilad iallafall i min egna säng - underbart! Idag hade jag iallafall mycket på schemat, dock hann jag bara med hälften. Eller lättare sagt, jag orkade inte ta itu med allt de andra haha. Så jag kan nu bocka av:
- hämtat fånen på Tele2 som varit på lagning i 2 veckor
- färgat håret
- slått in de sista paketen och gjort iordning de sista. 
De andra som stod på listan orkade jag inte göra, känner mig fortfarande slö och trött efter helgen, som inte har varit stressigare lr jobbigare än vanligt egentligen.. skoltröttheten har oxå gjort mig väldigt slö och trött.

Imorgon är de julafton, och den firar jag som vanligt hemma hos mina småkusiner och lite andra släktingar, myspys! Hoppas ni får en mysig julafton, God jul 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback