Galen kväll

Go'kväll fina läsare! Har era lov börjat än? De har iallafall mitt, dock så jobbar jag fram till söndag o sen får jag åka hem och ta lov på RIKTIGT!
 
Gårkvällen var helt awesome, mycket prat & skratt, mycket springning och lite för mycket alkohol.. fick blåsa en gång för dom trodde att jag hade druckit, vilket jag inte hade (eller?) och de visade negativt, HA DÄR FICK DOM! Jag hamnade väl i sängen vid 1-tiden inatt, med ett leende på läpparna och energin sprudlade i mig, samtidigt som jag var otroligt trött.
 
Så imorse var de segt att gå upp, men jag gick upp efter mycket om o men! Vi lekte och hade betygssnack på första och enda lektionen, så de var soft. Sen var de skolavslutning och avslutade med att äta lunch (hör & häpna!) med mina fina vänner. Sen under eftermiddagen hann jag tvätta en maskin tvätt, dammsuga & moppa hela stugan + mitt rum, hämtat nyckel till lägenheten, packat in allt i lägenheten och varit i landvetter med Natta och handlat mat inför helgen. När vi kom hem så åt vi, tog en go sallad som satt super och sen somnade vi i soffan i någon timme, skönt! Kom in för ca 30 min sen efter att ha nattat alla djur och gett dom mat o vatten. Så nu ska jag äta upp min macka och sen göra mig iordning för natten, så jag orkar upp. 

Vi hörs mer imorgon, puss & kram 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback